keskiviikko 29. lokakuuta 2014

HURAHDUS

Toissa viikonloppuna olin tyttärien kanssa I love me messuilla. Vietimme oikein kunnon äiti-tyttäret päivän. Olimme varanneet koko päivän yhdessä oloon. Tällaiset päivät on olleet meillä todella harvassa. Johtuiko sitten siitä, että jompikumpi tytöistä oli hetkellisen hormoonhäiriön kourissa ja minun hermot eivät sitä kestäneet. Ihanaa kun kummallakin on ikää tullut lisää ja voimme taas tehdä yhdessä asioita. Mukaan saimme vielä yhden ystäväni.
Kierrellessä standeilla, tuli vastaan ihana italialainen kauppa, joka myi edullisia kenkiä ja laukkuja. He olivat selkeästi valinneet suomalaisen kohderyhmän, ja suomalaiset kengän koot, kun minun kenkäkokoja ei löytynyt. Mutta tyttärelle löytyi aivan ihanat kengät.

Kaikkein paras löytö, johon hurahdin ihan täysillä oli Pink Pewterin kampauspannat. Ihailin hetken ystäväni kanssa taidonnäytteitä. Sanoin, että minä en ole koskaan edes ajatellut tällaisten käyttöä, koska luultavasti näyttäisin apinalta hiukset kiinni laitettuna. Niinpä jouduinkin koekaniiniksi ja esittelijä näytti miten pantaa käytetään. Yllätyin aivan täysin, kun peilistä ei katsonutkaan apina vaan minä jolla oli kiva kampaus. Olin myyty!








Hurahdin täysin ja olisin halunnut ostaa kaikki. Harmi vain että ne tuotteet joista olisin tykännyt eniten olivat aika kalliita. Yksi lähti mukaan ja kävinkin päivän päätteeksi vielä katsomassa netistä ideoita pannan käyttöön. Tässä vielä ohjeita kampauspannan käyttöön teidänkin iloksi.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti