sunnuntai 28. syyskuuta 2014

LILJOJA JA POSITIIVISTA PALAUTETTA

Taisi olla kesällä ensimmäinen kerta, kun ruokaostosten mukaan lähti Lidlistä kimppu liljoja. Koska kimpun hinta ei paljoa päätä huimannut, niin ajattelin ettei haittaa vaikka menisivät parissa päivässä huonoksi. Väri vaihtoehtojakin oli mukavasti. Valitsin kuitenkin hyvin hyvin vaalean punaisia, lähes valkoisia kukkia. Kimpussa oli kolme oksaa, joista yksi oksa pääsi koristamaan mieheni tekemää hyllykköä olohuoneen seinälle. Kaksi muuta oksaa ovat sohvapöydällä maljakossa.

Tällä kertaa muistin antaa kassalle palautetta kukkien hyvästä kestävyydestä. Olen todella hyvä antamaan kritiikkiä jos hommat ei toimi minun mieleni mukaan. Esimerkiksi jos lähikaupassa on pitkät jonot kassoille, joista vain pari on käytössä, niin kyllä menee viesti välittömästi eteenpäin. (Juuri tuon takia siirryin tekemään ostokseni Lidliin, jossa kassoja otetaan käyttöön heti lisää kun jonot kasvaa) Tai jos kaupan hyllyt ammottaa tyhjyyttään viiden aikoihin, kun töiden jälkeen menen kauppaan. Muistan kyllä tuolloinkin huomauttaa, että on se kumma kun nuo työtä vieroksuvat lusmut käyvät tyhjentämässä kauppojen hyllyt ja me kunnon työssä käyvät veron maksajat saamme jäädä nuolemaan näppejämme. (Taidan olla paska ihminen.)

Mutta liljoja on minulle kuitenkin riittänyt. Ja vielä hyviä sellaisia. Oli siis aika muistaa antaa myös sitä positiivista palautetta. Kiitin myyjää ja pyysin viemään terveiset eteenpäin. Siitä jäi paljon parempi mieli kuin kunnon valittamisesta.






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti