maanantai 6. tammikuuta 2014

Minun työkalupakki DIY

Meillä on mieheni kanssa hieman erilainen mielipide siitä missä työkaluja pidetään. Hänen mielestä ne kuuluvat autotalliin omille paikoilleen. Minun mielestäni myös sisällä pitäisi olla ne eniten tarvitut työkalut. Päädyimme siihen että jos minä haluan sisälle omat työkalut, niin voin ne sitten itse myös hankkia. Hänen työkalunsa pysyvät autotallissa.
Olen jo jonkin aikaa etsinyt itselleni pientä työkalupakkia. Koska en halua sellaista muovista laatikkoa, joita kaupat ovat pullollaan, on pakki ollut hankkimatta. Jouluna saimme lahjaksi viinipullon joka oli kivasti pakattu puiseen rasiaan. Kun viini oli juotu, omin laatikon itselleni.


Koska laatikkoon tulee työkaluja, jotka käytössä irroittaisivat maalin sisältä, päädyin maalaamaan laatikon vain ulkopuolelta. Kun laatikko oli maalattu, kirjoitin kanteen vielä Tools, jotta tiedettäisiin mitä laatikko sisältää.


Nyt minulla on työkalupakki, mutta työkalut puuttu. Enköhän minä löydä jossain vaiheessa myös sellaiset työkalutkin, jotka minua viehättää. Eihän tällaiseen pakkiin, voi mitään tavallisia työkaluja laittaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti